ארבע השאלות שיצמיחו את העסק שלכם בקורונה

חדשיים לתוך המשבר ועבודה מול עסקים רבים הביאו אותנו למסקנה שהפתרון היחיד אצל רוב בעלי העסקים הוא לבחון היטב מה קרה *לצרכים* של הלקוחות שלנו, שלא נעלמו, אלא השתנו, ואז להתאים את עצמנו, את העסק ואת המוצר שלנו, לצרכים החדשים, ובמקרה שזה רלוונטי גם לקהל היעד החדש.

לכן ניסחנו את ארבע שאלות הקורונה שכל בעל עסק צריך לשאול את עצמו:

- איזו בעיה או צורך העסק שלכם פותר לאנשים?

- מה קרה/השתנה לצורך שלהם בעקבות המשבר?

- איך נוכל להתאים את עצמנו לצורך העדכני של הלקוחות?

- איזה קהל לקוחות יכול להתאים לנו עכשיו?

יש לכם תשובות ביד? זה הזמן לצאת לעבודה.

כמובן שזה דורש המון גמישות, יצירתיות ו'רוח קרב', אבל כמי שעובד עם מאות בעלי עסקים בתקופה האחרונה, אנחנו מרשה לעצמינו לומר בפירוש - בעלי העסקים שנקטו בגישה זו הצליחו לייצר הכנסות דווקא בתקופה הזו, הכנסות שבחלומות הוורודים שלהם לא דמיינו שיגיעו אליהם.

בהצלחה!

אפרים